4 Ocak 2011 Salı

Kendim için serbest resimler


Öğrencilerim öyle güzel serbest resimler yapmışlar ki,saklama imkanım olmuyor hepsini.Ben de buradan resimlerine bakabilirim diye düşündüm ve kendim için bir anı olsun diye koyuyorum... :)









Bu resimlerin hepsini aynı öğrencim yaptı.Renkleri nasıl kullandığına dikkat ettim öğrencimin;rastgele alıyor eline,pek üstünde düşünmüyor ama çok uyumlu ve zıt renkleri kullandığı için çok belirgin olmuş kağıtta.

Son resimde yaptıklarını anlatınca dayanamadım ve üstüne yazdım.Ne çizmek istiyorsa acayip benzetiyor.Bir keresinde beni çizmişti çok güldüm,gerçekten çok benzetti :)Bugün başka kağıt vermeyeceğimi söylediğimde bir kaç kere yanıma geldi ve ama .... 5 resim çizdi öğretmenim diyince kıyamadım bir kağıt daha verdim.İyi ki de vermişim karalayıp getirmedi hiç birini.Bazı çocuklar son verdiğim kağıtlarda özellikle iki çizgi çiziktirip getiriyorlar,ama izin vermiyorum kağıdı doldurmadan resmi bitirmelerine :) Neyse çok gevezelik ettim;diğer resimlere geçelim...











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder